سلام دوستای عزیزم . خوبید؟ خوشید ؟ سلامتید؟

امروز هم براتون یه بازی باحال از شرکت کچاپ (Ketchup) آماده کردم که مطمعنم مثل پست قبلی که اونم از کار های این شرکت بود خوشتون میاد

خب این بازی دو تا آیتم داره یدونه فری پلی یا همون به قول خودمون تفریحی که برای رکورد زدن و ایناست و یدونه هم مرحله ایی که شامل 36 مرحله فوق العاده سخت هستش که لحظات شادی رو براتون ایجاد میکنه

یه نکته : اگه اعصابتون داغونه اصلا این بازی رو نکنید چون منم از اون آدما هستم و چند بار خواستم گوشی رو بکوبونم ب دیوار ولی دلم نیومد دیگه یعنی در این حد

ویژگی های این بازی :

الماس جمع کنید و دایره های جدید بخرید

مرحله های دشوار و ذهن خراب کن

گرافیک فوق العاده (فلت)

قابلیت سیو در گوگل پلی

 


 
تاریخ : پنجشنبه 26 شهریور 1394 زمان : 12:00 توسط : محمد شاهین
:: نظرات

من از اون آدماییم که ضحنشون خراب نیست عاشقش شدم واقعا مرسی♥

پاسخ : ایول بهت واقعا . برعکس همیم شکلک خواهش میکنم

توسط : نرگس در ساعت : 20:23و تاریخ : 1394/06/29

بخش نظرات براي پاسخ به سوالات و يا اظهار نظرات و حمايت هاي شما در مورد مطلب جاري است.
پس به همين دليل ازتون ممنون ميشيم که سوالات غيرمرتبط با اين مطلب را در انجمن هاي سايت مطرح کنيد . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نيز نظري براي اين مطلب ارسال نماييد:
کد امنیتی رفرش