با سلام ؛ این دومین پست توی سال جدید هستش که امیدوارم خوشتون بیاد 

بدون شک دیگه مطمعنم که همتون بازی دخترانه باحال Star Girl رو میشناسید دیگه !

امروز میخوام نسخه ولنتاین رو براتون معرفی کنم . این نسخه هم مثل نسخه های قبلی هستش و فقط یکمی تغییرات ظاهری و چد مدل لباس جدید داره

 

ویژگی های بازی Star Girl :

پرنسس رویایی خود رو بسازید و با سایر پرنسس ها بر سر زیبایی به رقابت بپردازید

دارای هزاران لباس و کفش و ...

شما میتونید با انجام ماموریت های مورد نظر سکه و الماس دریافت کنید و خلاصه یه بازی دخترانه خوب هستش دیگه

توضیح اضافه نمیخواد کافیه یه بار امتحانش کنید ...

 

توضیحات انگلیسی :

Celebrate the day of hearts in high fashion, meet new friends, and find the man of your derams for a perfect, romantic date! Compete and judge other contestants in Valentine’s-themed beauty pageants, aiming for the highest number of votes to be crowned winner! Find out what it takes to be a star—whether through singing, acting, or modeling. Work hard, and you may just be featured on the covers of the most prestigious fashion magazines and win trophies in award nights for your outstanding performances!

 

 

سایر نسخه های این بازی :

       

تاریخ : جمعه 14 فروردین 1394 زمان : 11:07 توسط : محمد شاهین
:: نظرات

سلام عسلا لایکم کنین ووتم کنین وری بدین بهم منم شمارو میکنم 😁😁😁😁😁😁😁😁💜💜💜💜💞💞💞💋💋😊😊😊❤

توسط : Lisa در ساعت : 14:55و تاریخ : 1400/10/25

سلام خیلی بازی خوبیه
این دی منه لطفا هم لایکم کنید هم به اد فرندزم کنید ممنون😁😊
ID: EFC3BG♥😁

توسط : mobina در ساعت : 12:46و تاریخ : 1400/10/24

سلام آیدی استار گرل من cak6nq

توسط : Mindela در ساعت : 20:12و تاریخ : 1400/07/12

تورو خدا لایکم کنید ۲۹ تالایک بیشتر ندارم 😭😭آیدیم RDYKFX

توسط : در ساعت : 16:41و تاریخ : 1400/06/28

این نسخه هک هم داره؟

توسط : باران در ساعت : 23:43و تاریخ : 1395/12/04

سلام سایتتون خیییییییییییییلی خوبه دست مریزا داری من دوتا ای دی دارم .دوستان من رو هم لایه کنینید تورو خدا .ای دی bsbee5, cwlewm. راستی ووت یادتان نره دوستان

توسط : باران در ساعت : 19:39و تاریخ : 1395/10/07

کاشکی بتونی یه برنامه پیدا کنی که بتونه لایک هارو هک کنه خواهش میکنم تا میتونی دنبالش بگرد در ضمن سایت خیلی خوبی داری ممنون شکلکشکلک
لطفا منو لایک و ووت کنید 9kh2e8

پاسخ : فکر نکنم یه همچین چیزی بشه ولی هیچ چیز نشدنی نیست !! ممنون ازتون شکلک

توسط : tylor در ساعت : 16:28و تاریخ : 1395/04/28

اگه منو اد و لایک کنید لایک و اد میشید مطمئن باشید آی دی من : 4646jx

توسط : عسل در ساعت : 0:13و تاریخ : 1395/04/22

ممنون میشم اگه منو لایک کنید
همچنین..........ووت
استارگرلم خوشگل و خوش تیپه،امیدوارم پیش شما هم خوشگل و خوش تیپ باشه

:ID

👇👇👇👇
PRGSHK
😙😙😙

😍

توسط : Melika در ساعت : 13:33و تاریخ : 1395/04/18

همه رو لایک کردم لطفا لایکم کنین ۲ تا ای دی دارم
WL267U
7PZAL7

توسط : Ati در ساعت : 16:39و تاریخ : 1395/04/13

براي ديدن نظرات بيشتر اين پست روي شماره صفحه مورد نظر در زير کليک کنيد:
بخش نظرات براي پاسخ به سوالات و يا اظهار نظرات و حمايت هاي شما در مورد مطلب جاري است.
پس به همين دليل ازتون ممنون ميشيم که سوالات غيرمرتبط با اين مطلب را در انجمن هاي سايت مطرح کنيد . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نيز نظري براي اين مطلب ارسال نماييد:
کد امنیتی رفرش