با سلام خدمت دوستان شاهین هستم مدیر جیرجیرک

خواستم اعلام کنم که مثل اینکه چند روز پیش جیرجیرک به وسیله یکی از نویسنده هاش که نامشو نمیبرم  مثلا به گفته خودش هـــ Hack ـک شده بود

و ایشون همه نظرات و چند تا از مطالب رو و همه کاربران رو پاک کرده - و به همه پست ها ثبت نام اجباری گذاشته ( و من نمیتونم بردارمشون)

خواستم فقط اعلام کنم که تا تابستون آپدیت نمیکنم تا ببینیم چیکار میتونم بکنم :( ولی تو تابستون قول میدم بترکونم مطالب روووووو :دی

راستی شما میتونید با نظرات خوبتون چشم دشمنامون رو کور کنید . ممنون از همه دوستانی که تو این مدت حمایتمون کردن  :) 

و با تشکر ویژه از دوستانی که از طریق لاین منو از این جریان با خبر کردن :)

تاریخ : شنبه 09 خرداد 1394 زمان : 18:25 توسط : محمد شاهین
:: نظرات

خدا از اونی که هکم کرد نگذره

توسط : کسری در ساعت : 12:15و تاریخ : 1394/04/24

سایتتون خعلی جالبه و خیلی کاربردی من که خییییییییییلی باهاش حال میکنم . منتظر مطالب جالبتون هستمشکلکشکلک

پاسخ : مرسی نظر لطفتخ دوست عزیزم . شکلک

توسط : Aileen در ساعت : 17:45و تاریخ : 1394/04/13

سایت شما عالیه,نظیر نداره,من الکی عضو نشدم(برای حمایت نمیگم واقعیته)
❤jerjerak.rzb.ir❤
jeяjеяДк
شکلک

پاسخ : خعلی ممنون دوست گلم . واقعا خعلی خعلی خوشحال شدم . مرسی از حمایتتون . چشاتون عالی میبینه شکلک :d شکلک

توسط : mahsa در ساعت : 18:28و تاریخ : 1394/04/05

هیچی بابا نزن

پاسخ : :| خوب میشی . استراحت کن

توسط : کسری در ساعت : 1:16و تاریخ : 1394/04/02

ایشون با این کارشون باعث شد مجبور بشم توی سایتتون عضو بشم خخخخخخخ سایتتون عالیه مرسیییییییی شاهین جون و کسری جون

پاسخ : خخخخخخخخخخ نظر لطفته باران خانوم . مرسی از نظرتون که باعث نابودی چش دشمنامون شد اصلا :|

توسط : باران فیاض در ساعت : 16:19و تاریخ : 1394/04/01

باشه شاهین جان وب خوبی داری

پاسخ : چی میگی تو کسری؟

توسط : کسری در ساعت : 4:25و تاریخ : 1394/04/01

به خدا بهترین هستین موفق باشید
این نظرو گزاشتم تا چشم دشمناتون دربیاد . راستی منتظر مطالب تابستونی هم هستیم اااا

پاسخ : خیلی ممنون از حماییتون دوست عزیزم . واقعا خوشحالم کردین
مطالب #تابستونی هم از فردا شروع میشن

توسط : مرجان در ساعت : 11:27و تاریخ : 1394/03/31

سلام اقا پاک کن این مطلبو دیگه :/

پاسخ : خخخخخخ میخوام یادگاری بمونه

توسط : کسری در ساعت : 3:12و تاریخ : 1394/03/31

اره بچه ها هک شدم

پاسخ : :|

توسط : کسری در ساعت : 18:09و تاریخ : 1394/03/29

بخش نظرات براي پاسخ به سوالات و يا اظهار نظرات و حمايت هاي شما در مورد مطلب جاري است.
پس به همين دليل ازتون ممنون ميشيم که سوالات غيرمرتبط با اين مطلب را در انجمن هاي سايت مطرح کنيد . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نيز نظري براي اين مطلب ارسال نماييد:
کد امنیتی رفرش