سامانه آپدیت شد 

با سلام به دوستای عزیز و گلم ، شروع مدرسه ها مبارک

این اولین پست توی پاییز هستش

حالا میرم سر اصل مطلب . اونجوری که از عنوان پست معلومه مربوط به بازی محبوب و جذاب استار گرل هستش که  دیگه مطمعن هستم همتون بازیش کردین

من پس جستجو توی نظرات کاربران دیدم که چند نفر آی دی خودشون توی این بازی رو داده بودن و گفته بودن لایک کنید و ...

منم به خودم گفتم چیکار کنم ، چیکار نکنم ؟!  بشینم یه سامانه بزنم برای افزایش لایک و ادد توی بازی

 

توجه توجه :

افرادی که قبلا در نسخه 1 سامانه آی دی خود را ثبت کرده بودند آی دی یشان پاک شده ست . یکبار دیگر با همان مشخصاتی که ثبت نام کردند وارد شده و آی دی خود را ارسال کنند.


آدرس سامانه : 

WWW.STARGIRLADD.RZB.IR

 ویژگی های نسخه 2 سامانه :

1. تغییرات ظاهری

2. سرعت در تایید نمایش ای دی ها

3. اضافه شدن چت یاکس

4. اضافه شدن بخش آی دی های برتر

5. نمایش آی دی ها با ثبت نام

خب حالا روش کار این سامانه چجوریه ؟!

اول از همه وارد سامانه میشید

روی دکمه ثبت نام کلیک میکنید (اگه از قبل عضو بودید دکمه ورود کاربران رو میزنید)

فرم ثبت نام رو پر میکنید بعد دکمه عضویت رو میزنید

بعد دکمه بالایی که نوشته ورود کاربران رو بزنید  و مشخصاتی رو که توی ثبت نام نوشتید رو وارد کنید و بعد ورود

حالا وارد شدید! روی دکمه ارسال ای دی کلیک کنید و در اون بخش فقط آی دی خودتون رو بنویسید و بعد دکمه ارسال رو بزنید

ای دی شما ظرف 1 ساعت تا 24 ساعت تایید میشه

برای تبلیغ بیتشر آی دی خود میتونید از قسمت چت باکس استفاده کنید

 

حالا اگه نظری یا پیشنهادی داشتید میتونید بگید 

 

تاریخ : پنجشنبه 02 مهر 1394 زمان : 15:24 توسط : محمد شاهین
:: نظرات

B359jv آیدی من تو استارگرل

توسط : Dokhi در ساعت : 22:42و تاریخ : 1401/03/15

J889mk

توسط : در ساعت : 17:51و تاریخ : 1401/03/14

لطفاً لایکم کنید منم شمارو کنم T6CPA4

توسط : Kana در ساعت : 17:25و تاریخ : 1401/03/08

ممنون میشم لایک کنی
RGLVGL

توسط : mali در ساعت : 18:57و تاریخ : 1401/02/28

سلام آیدی من دوستان 7ELJL3خوشحال میشم اد ام کنید و لایکم کنین

توسط : Aycan در ساعت : 18:46و تاریخ : 1401/02/28

سلام لطفاً لاااااااایکم کنید ❤️💛💙

آیدیم : DE6ABU

توسط : Fatima در ساعت : 7:45و تاریخ : 1401/02/24

سلام لطفا منم لایک کنید دوستان عزیز.
ایدیم:
6GMJ9D

توسط : فرشته در ساعت : 2:05و تاریخ : 1401/02/18

سلام بچه ها من به ای دی شما خیلی نیاز دارم لطفا لایکم‌کنید چون زیادم بازی را بلد نیستم و دوست دارم با لایکاتون منم بهتر بازی رو درک کنم
ای دی من :AT5JCQ

توسط : Zahra در ساعت : 19:46و تاریخ : 1401/01/27

سلام بچه ها
می‌خوام بهتون بگم که اگه به این آیدی استار گرل اصلی بازی رای بدین شما را به لیست بهترین استار گرل ها می رسونه لطفاً هم لایک کنین و هم رای بدین بعد از دو روز یا سه روز براتون کلی مغازه میاد و لباس های جدید ⁦✌️⁩👍
آیدی Stargirl اصلی بازی: TU3K4H
راستی ایدیمو رادم رفت👍
آیدی من:F8VBGF
لطفاً به من رای بدین و لایکم کنین من همین الان رای دادم و لایکتون کردم .💝💝⁦👍👍

توسط : STAR GIRL در ساعت : 21:36و تاریخ : 1401/01/10

سلام
آیدی من: F8VBGF
آیدی استار گرل اصلی بازی:TU3K4H

توسط : STAR GIRL در ساعت : 21:21و تاریخ : 1401/01/10

براي ديدن نظرات بيشتر اين پست روي شماره صفحه مورد نظر در زير کليک کنيد:
بخش نظرات براي پاسخ به سوالات و يا اظهار نظرات و حمايت هاي شما در مورد مطلب جاري است.
پس به همين دليل ازتون ممنون ميشيم که سوالات غيرمرتبط با اين مطلب را در انجمن هاي سايت مطرح کنيد . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نيز نظري براي اين مطلب ارسال نماييد:
کد امنیتی رفرش